Vilsefakta

LiTHe Vilse är orienteringsföreningen för alla som pluggar på Linköpings Universitet.
Vi har träningar nästan alla dagar i veckan och håller oss för det mesta inom cykelavstånd från Ryd.

2xper
f a s t
Vilse i andra medier
f f t t

Tidpunkt

2020-11-21 18:00:00

Samlingsplats

Kårhuset Örat
Visa stor karta, Google maps
Arrangemang

INSTÄLLT Maskeraden

Spridningen av Covid-19 ökar i allmänhet och bland studenter i synnerhet. På grund av Kårhuset Örats avbokningsregler har Styret därför beslutat att Maskeraden ställs in. Vi kan inte säga nu (18/10/2020) att den kommer kunna genomföras på ett ansvarsfullt sätt.

Detta är förstås ett tråkigt beslut för oss att ta, speciellt för undertecknad som normalt tycker Maskeraden är den roligaste Vilseaktiviteten under året.

UPDATE: Stadsmästerskapet kommer förhoppningsvis kunna genomföras i februari, om coronastatus är bättre då.
Fel på sidan? Kontakta admins © LiTHe Vilse Org.nr: 802455-0108